Keremozge Kızlar 12 haftalıkken doktorumuz %60 erkek dedi sizlere söylediği tahminler doğru çıktı mı 1 ay bekleyeceğiz şimdi oğluşum diyerek sevsem mi artık 😝
nmtock41 Keremozge 12. haftamızda söylememişti doktorumuz 14 de %90 erkek dedi 18de netleşti 😅 ama ben teee evlenmeden önce benim ilk çocuğum erkek olucak diyordum 🤣 hislerim hep erkek di
Keremozge nmtock41 Valla bende erkek diye hissediyorum hep ama daha 6 cm di pek inandırıcı gelmedi bana 😁
Minisannesii Biz de yeni öğrendik 12deyiz. Önce yüzde 60 70 dedi üç boyutluydu ultrasonu doktorun, bacağını kıpırdatınca ihtimalimiz yüzde 95 oldu dedi erkek çıktı💙 erkek bebeği kız olarak görmeleri pek olmuyor doğru çıkma olasılığı yüksek 🙂