Aysegul345 Arkadaşlar selam,bebeğime isim seçmeye çalışıyorum aslında iki isim istemiyordum ama Naz ismi soyadımızla uyumlu,sizce koymalı mıyım?
Pyrz_07 Aysegul345 bende kızımın adını elisa koyucam hamile olduğumu öğrendiğimde buldum ismini allahta kız bebek nasip etti
Deletedmom623737 Deletedmom623737 asel liya sare asya vera mila aden sımay eliz aklıma gelenler bunlar 🙈🥰
Aysegul345 Pyrz_07 Çevremde hiç duymadığım isimlerdi☺️ Eşim Esila düşünüyor telaffuzu daha kolaymış🤷♀️
minik22 Sadece Naz 😵💫 kızlara iki isim koymayın evlenirken soyadını kullanınca uzun olur diye soyadını bıraktırıyolar nikah başvurusu yaptığım memur dahil kullanma dedi 😒
Aysegul345 minik22 Aslında Naz ismini soyadımızla uyumlu diye istiyordum. İki isim konusunda biraz daha düşüneceğim yorum için teşekkürler ☺️
Pyrz_07 Aysegul345 esila daha çok koyuluyor ama bizimkilerde esila daha kolay diyorlar ama esila çok fazla duyuyorum elisa bizim çevremizde hiç yok farklı olsun istedim
Bebek-C Elisa ismi baba hep tuhaf gelmiştir. AIDS virüsünün tespitinde kullanılan testin ismi de ELİSA TESTİ. O yüzden bana tuhaf geliyor. Herkes bilmez gerçi ana yine de ilginç yani o yüzden Esila’yı tercih ederdim ikisinin arasında kalsaydım. Şimdi gelip kimse ne alakası var ne saçma şeyler düşünüyorsunuz demesin koyanlara da saygım var ben sadece fikrimi söylüyorum. :)
Bebek-C Aysegul345 adı ömrüne hayırlı olasun bebişin. Rabbim tüm evlatlara sağlık sıhhat güzel ahlak versin 🤗