Ftynur vesilece Kanda çıkar ilk kan testi sonra idrar testinde net olarak çıkıyor yani en sağlıklısı kan testi😊
snmhsnn Ftynur en sağlıklısı kan tabi de ististani durumlar da olabiliyor benim gibi o yüzden bu işler biraz nasip Rabbim herkesin gönlüne göre versin 🤲😍
Cicilibicili vesilece size bir süre askı veriyoruz. Bu negatifliğinizi farklı yollardan atmayı deneyin lütfen. Kimsenin hevesini bu şekilde kıramazsınız
Hamisssss trakyalikizce ayyyy bak ben 20 ile öğrenmiştim şimdi 23+4 deyiz 🥰🥰 hayırlı uğurlu olsun 2 güne bir kan takibi yapın inşallah sağlıcakla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi 🥰🥰🥰🥳🥳🥳🥳🤗🤗🤗
trakyalikizce Hamisssss yaaa gerçekten mi maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🥰🙏🏻 Çok teşekkür ederim 🥲🥲🤍🤍
Beyzan738 trakyalikizce saglkla gelsin insallah var gozkuyor hayırlı olsn kan vermene bile gerek yok bence😁biraz dsha bekle kontrole git