Buseatlas 20 dakikada için 3 kere en az 40 a yükseliyorsa düzenli şekilde doğum sancısı olıyor canım, dün nst deydim 1 saat ordan hemşire söyledi 😄😄
Mirayinannesii Buseatlas ay benim öyleydi 20 dakika da üç defa 40ın üstüne çıktı ama doktor sıklaşırsa gel deyip gönderdi hala doğurmadım 😂😂