ayc13 Merhaba anneler🌸 35+4 te doğuma alındım. Ciğer geliştirici doğumdan 1 saat önce vuruldu sadece. 2700 gr bebeğim. Ama hızlı nefes alıp verdiği için küvöze alındı🥺 ne kadar küvözde kalır yaşayan ya da bilen var mı?
Melisbahar ayc13 canm bnm kizmda suyu bitti qi icin 34 haftalıktır alındı hemen küvete koyuldu 10 qun kaldi solunum quzal alamadığı için çok şükür suan 9 aylik yanmda korkma canm ciqer qelstrci vurulmuş riskli dönemi atlattım sadece bikacqun uzak kalcanz o kadr
Mavisinannesi2 ayc13 35+0da ilk bebişimi kucağıma aldım 2800 doğdu solunumdan dolayı sadece 3 güncük yattık hemen toparlanır birkaç güne çıkarsınız inşallah telaş etmeyin hepsi geçiypr unutuluyor🥰🥰🥰