Sweetbabyy Loresima06 bunu hamileler için değilse genel indanlaruiçiyor duymuştum ama hiç denemedim denicem👍🏻
Loresima06 Sweetbabyy benim Boğaz’ıma kadar yanma oluyordu soda ayran o kadar iyi geldi ki kısa sürede işe yarıyor ☺️
Sweetbabyy Damla25 Allah hepimize şifa versin bulantı yaşadım 4 ay şiödide yanma böyle böyle doğurucaz hayırlısıyla inş🥺
Sweetbabyy Yeliz6767 Benim yanma bouyutum çok yüksekti herkesin acı eşiği farklıdır ama benimde düşük değildir aslındnrken boğazımı sıkıyorum yanmasın daha diye öyle çok yanıyor
Nurcansevmis Sweetbabyy kuzum tahin çok iyi aniden kesiyo bir tatlı kaşığı ye besin değeri de yüksek bende sizin gibi 29 ,6 günlük bende de aşırı oluyor her olduğunda bir tatlı kaşığı tahin yiyiyorum geçiyo
Yeliz6767 Loresima06 Ayran değil de sade soda içtim bugün çok rahatlattı teşekkür ederim bilginiz için ☺
Azra_Mom Sweetbabyy gaviscon içtiğim an geçiyor çok şükür gebelikten önce rennie kullanıyordum bende midem rahatsızlandığında ama yanmaya kesinlikle gaviscon öneririm daha etkili ve kısa sürede etki etmesi çok iyi
Sweetbabyy Azra_Mom Ya evet bikaç kişi daha söylemiş cuma günü kontrolumde doktoruma danışıcam teşekkürler
Aytens Benim 16 haftalıktan beri mide yanması ve reflü oluyor şuan 28 haftalığım baya kötü ılık süt içiyorum bide sola yatıyorum biraz iyi geliyor kesin çözüm olmuyor ama