zeynep_hamdullah1 Benim rahiimim öyle. İlk hamileliğim zor geçti ilk aylar düşük riskim oldu kanama alanım vardı. Bebek makat gelişi olduğu için sezeryan doğum yaptım. Şimdi de 3cü ayımdayım yine kanama alanım var. Sizin nasıl geçiyor hamileliğiniz? Benim hamileliğim boyunca karnım ağrıdı sizin ağrıyormu?