Nzr06 Dün muaneye gittm normal kontrole açıklık varmı yokmu diye bakıldı ağrı pek olmadı ama eve geldikten sonra rahmine 10 dakika da bir sancı giriyor açılmam yoktu kontrolde neden olabilir bu
TnE_ Nzr06 çatı muayenesi sonrası benim de hep şiddetli sancim ve kanamam oldu merak etme doktor söylüyor zaten normal diye 😊 haftamız geldiği için aynı zamanda rahmi de uyarmış olabilir
Nzr06 Efnan-77 baya zorladı doktorum eve geldikten sonra 10 dk bir sancı girdi rahmime geri birakiyordu endiselendim biraz işte
Nzr06 TnE_ biraz agricak dedi muane sırasında eve geldikten sonra sancım rahimde 10dk da bir başladı bıraktı da bebek hareketlerm var endiselendim biraz çünkü açılmam da yoktu bişi olucak diye