Bugün 39+1 olduk. Ben bebişim cok bekletmez gelir diyordum yok gelmiyor. Beklemek ne zormuş. Aniden sancısı gelip çok beklemeden bebeğini sağlıkla kucağına alan anneler ne kadar şanslısınız. O kadar zor ki bekleme süreci. Dua edin nolur kızım sürpriz yapıp gelsin. Tüm dua edenlerden Allah razı olsun.