elifdmrg Kızlar acil cevap verir misiniz. 32 haftalık hamşleyim sabah kontrolüm vardı herşey yolunda çok şükür. Ama 1 saat önce tuvalete gittim peçeteyle sildikten sonra hafif pembemsi kan geldiğini gördüm. En az 10 kez gittim 10 unda da her silişimde kan geldi (pembe) doktoru aradım. Protestan alıp içmemi söyledi bi sakıncası olur mu hiç kullanmadım çok korkuyorum
Ahsenn elifdmrg canım 38 haftalığım bugün kontrolde kanama, hareketlerde değişiklik olursa hemen gel dedi. İstersen bir acile git. İnşallah birşey yoktur
Ozdemiryksl elifdmrg hemen kullanın bence. Zaten dr kullanın demiş. Tek çözümü progestan kullanmak canım. Gerçi sona yaklaşmışsın. Ben ilk üç ay kullanmıştım. Bazıları gebeliğin sonuna kadar kullanıyor. Zararı yok faydası çok diyorlar
Mrvrtgrl elifdmrg hayır canım korkulacak bi ilaç degıl bende kullanıyorum erken Doğum yapmaman için çünkü bebegin daha cok küçük ben de 32 haftada yaşadım bunları doktorun ne dıyosa hemen alıp kullanmalısın
elifdmrg Ahsenn doktoru aradım ilacı almamı içmemi söyledi :( herhangş bir ağrı sancı YOk ama hafif hafif kan geliyo ondan dolayı çok korkuyorum
Ozdemiryksl elifdmrg korkma canım inşallah hiç bi şey olmaz. Ne kanlar gördü bu gebeler. Özellikle de ben
Ozdemiryksl elifdmrg bir de vajinal kullanımı daha etkin canım. Bir de onu sor istersen. Ağız yolu kullanımı aşırı sersemlik yapıyor ve etkisi azmış. Hele bir de çalışıyorsan mahvolursun. Daha da önemlisi vajinal kullanım daha faydalıymış.
Naz1234 Bende kullanıyorum progestan vajşnal olarak 4 haftadır falan bende kasılma oluyordu oyüzden rahim ağzının açılmasını engelliyor diye veriyor doktorlar şuan33. Haftadayım bende
Seyhan34 elifdmrg benim doktorum da bana progestan önerdi ama benim düşük tehlikem vardı alttan aldım ilacı ağızdan önermedi aşırı mide bulantım ve baş dönmem olduğu için beni tehlikeye sokarmış doktor dediğini yapmanı öneririm