Busrabozdag ben bugün 38+0 ım doktor muayene etti hiç bir belirti yok gelesi yok bizimkinin 10 gün sonraya tekrar çağırdı. Sonrasında 1 hafta daha gelmezse suniyle başlatırız dedi. Suniyi çekmek değil de onu çekip sonunda yine sezaryen olma ihtimali beni biraz üzüyor ama düşünmemeye çalışıyorum inşallah bebe kendiliğinden gelmeye karar verir😀sağlıkla gelsin hepsi inşallah