Ela532 kesnlikle beben uyuyinca sen de uyu…
Ben, uyumadigim 2 saatle, uyudugum 2 saat arasindaki sut farkina sasirdim kaldim😆
Ev islerini ve hatta yemegi bile bosverdim, ilk aydan sonra insaAllah biraz daha rahatlarim😆
Kessinlikle uyu bebeginle birlikte ne zaman olursa olsun🥰