_papatya-ilaydam06 Merhaba arkadaşlar kıl kurdu hastalığını gebelikte yaşayan var mı ve ne gibi önlemleri alındı yardım edin su an acayip rahatsız ediyor acil bile bakmıyor çok tuhaf
Elizannannesi34 _papatya-ilaydam06 ne gibi belirtilerin var canım benimde kardesimde vardı bana geçecek diye korkuyorum
melekkizim_00 _papatya-ilaydam06 sabah aç karna 1 küçük kase kavrulmamış kabak çekirdeği çitle üstüne su iç 2-3 saat bişey yeme bir kaç gün böyle devam et hijyene önem ver geçer allahın izniyle
_papatya-ilaydam06 [silindi] teşekkür ederim ama ben daha önce bu tedaviyi gördüm bitirdim seneler önce şimdi bir daha başladı
_papatya-ilaydam06 melekkizim_00 evet öyle de o kadar çok hijyene önem veren biriyim Ki aslında nasıl oluyor bende anlamıyorum