Gulsumelif onu şöyle hallettik normalde holter takılacaktı ertesi gün gidecektim ama hastanede holter kalmadığı için takmadılar bende o gün,qkşamı ve geceden sabaha kadar belli aralıklarla tansiyonumu ölçtüm normale dönmüştğ sonuçlarımı not edip sabah doktoruma attım gelmenize gerek yok sobuçlar çok iyi dedi doktorumda gitmedim . Sormayı da unuttum ne zaman geleyim diye 😊