Bunu doktorun ve hastane ile konuştun mu bazı hastane ve doktorlar kabul etmiyor😔 öncelikle bu mübarek gecede allahın izniyle bir an önce atlatirsin inşallah öyle doğum yapan bi kaç arkadaşım oldu sadece negatife dönene kadar bebekle temas ettirmiyolar diye biliyorum en iyisi hemen doktorunla görüş 🙏