Imasleeper Anneoluyorummmm korkabilir ben a101 e gelen prizr takılan gece lambalarından aldım ki korkmasın diye e bide sürekli gece emzirmesine kalkıcam altını kirleticek mirleticek kim uğraşacak yakmaya o hep açık dursun diye aldım
Unlukacar Anneoluyorummmm gece lambası kullanabilirsin canım odanın ışığının açık olması uykusunu etkiler en güzeli gece lambası loş ışık
Valeria Anneoluyorummmm karanlıkta çok daha iyi ve verimli uyurlar. Zaten yeni doğduklarında ışığa da çok hassaslar ne kadar loş ortam o kadar iyi👌🏼🥰
Mimik Ben hep gecelambasini acik birakiyorum… Beslemek ve altini degistirmek bi tarafa, acaba agzi birni acik mi?rahat nefes aliyor mu diye kontrol ediyorum😅 Annem 40 i cikana dek cocuk karanlikta kalmaz diyor😆 E zaaten kalamiyoruz ki…