Kızlar adetim 15 gün gecikti. Acilde beta hcg verdim. Sonuç sadece SIFIR çıkmıs.
Koskocaman 0 yazıyor. Bide referans dısı yazıyor bu sonuç yanlış mı şimdi ? Doktoe gebelik yok dedi kum döküyorsun dedi ageı kesici iğne vurdu. Kasık agrım vardı çünkü. Arkadasımda diyor ki Sadece sıfır çıkması imkansız testi yapamamıslar yanlıslık olabilir diyor. Acayip kafama takıldı :( daha önce test sonucu sadece sıfır çıkan oldu mu ?
Neden referans dısı yazıyor daha önceki negatif testlerde hiç öyle yazmıyor