MerveEbru kilo alamazsam diye bir şey yok istemeseniz de alacaksınız zaten. Ayrıca haftanız daha çok küçük, belli bir aydan sonra alınmaya başlanıyor. Ben hamileliğimin son 2 ayında aldım ve bebeğimde sağlıklı çok şükür gelişimi güzel diyor doktor. Çokta takmayın böyle şeyleri