Herkese merhaba arkadslar 8 haftalık hamileyim 6. Hafta içinde ilk kalp atışları duyuldu 4 5 gün öncede kontrole gittik herşey normaldi kese rahim bebek doktora gittigim andada kahverengi akıntım vardı gün içinde bazen baya iç çamaşırını degişecek kadar geliyor bazen bir iki damla şeklinde doktorum normal dedi bir ay soraya kontrol dedi gönderdi ama her tuvalete gittigimde tedirginim bu durumları yaşayan geciren varmı 😩😩 ayrıca progestoron vermedi dinlen gecer bile demedi çok normal karşıladı benmi abartıyorum acaba