Baysal09 epidural ile Doğum yaptım 3 ay önce hamdolsun oğlumu kuçağıma aldım iğne ağrı yapar diyenler onu diyenler bunu diyenler hiç sancım ve açılmam yoktu suni sancı ardındından epidural yattım bekledim 8 saat sonunda tuvaletim geldi dedim bebektir o dediler yoğunbi ıkınma hissi oluyor ve 15 dakikada o eşşiz huzur veren ağlama sesi geldi mükemmeldi sancısız lolipop yiyerek uzanıyorsun😂