bebitomomy Caglasss34 var maalesef ✋ bazen unutturuyo kendini bazen de peşimi bırakmıyor . Çay kahve içince hele acayip tavan yapıyor uyutmuyo
Caglasss34 Sumeyyeerdem benim yıllardır var basen hiç olmaz aylarca bademde böyle tutuyor dakikada rahat 4-5 defa oluyodur hamilelikten mi anlamıyorum
Sumeyyeerdem Caglasss34 Aynen benim de böyle dediğiniz gibi bazen günlerce olmazdı ama iki gündür çay kahve mi abarttım acaba diyorum ama kan basıncının artmasından kaynaklı olabiliyormuş haftaya kontrolüm var doktoruma sorucam yine de
Caglasss34 Sumeyyeerdem evet çayı çok içtim bir başladı 2 gündür azalmıyor geçmezse gidicem yine doktora
Perayl bebitomomy bende de coook sık oluyor gece uyuyamadm:( benm zaten kalp kapakçığım aralık gebelik ilk haftalarda doktora gittim önemsiz dedi ama ister istemez kafama takılıyor
bebitomomy Perayl doktor önemsiz dediyse takmayın bende de sorunlar var doğumda sıkıntı yaratmaz ciddi bişey yok dediler Rabbimin izniyle sağ salim çıkarız doğumdan merak etme bişey olmaz 🤗
Caglasss34 Perayl benimde kapakta doğuştan eksiklik var hamile kalınca hemen gittim kalp doktoruna sıkıntı olmaz dedi şimdi gebeliğin ortasındayım yine gidicem inşallah
Sumeyyeerdem Caglasss34 Evet ben de kontrolde sorucam doktoruma su içmeyi ihmal etmeyin daha da artar