iremmm1232 bende yarından sonra çatı muayenesi olucam eğer uygunsam 23 marta kadar bekleriz dedi tam 40 hafta oluyor değilsem 9 mart bakalım 40a kadar gelmezse kendiliğinden alınmasını istiycem doktorumda bu yönde zaten çünkü bebek zaten 38 haftalıkken 9 ayı bitirmiş oluyor 40ı da aşarsa artık çok riskli şeyler olabilir rabbim bi zaman biçmiş sonuçta herşeyin fazlası zarar😌