Arkadaşlar 2 ay önceki kurtajdan sonra kanamam oldu kanamam bitti 1 hafta sonra adet oldum. Şimdi 7 Şubat’ta adet oldum 16 Şubat’ta bitti ve benim 2 gündür yeniden kanamam başladı bu kanama ne kanaması fikri olan var mı normal mi bı sıkıntıya mı işaret ediyor anlamadım durduk yere 2 gün önce yine kanamam oldu kahverengi bı kanama öyle çok yogun değil