Bussbusss Kızlar acı yemeden de tuvalete çıkamıyorum kan ilacı yüzünden iyice kabız oldum. Her zaman değil de arada bi acı yesem bebeğe bir zararı olur mu
Meltemmm52 Bussbusss Bünyeye göre değişiyor sanırım gebeliğim boyunca çok abartmasamda acı yedim hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür mide sorunum hiç olmadı ama acı önermiyolar normalde tabi doktorunuza danışın yinede yediğinizde midenizi rahatsız etmiyorsa sorunda olmaz 🙅🏻♀️
hemsiree Bussbusss ben de acı manyağı olduğum için 3 farklı doktora sordum ve hepsi de canın çekiyorsa ve sana zararı dokunmuyorsa yiyebilirsin dedi
Sinoooom Bussbusss aşırı acı seven biriyim biberi ekmek arası sonra acılı turşu biberi pul bibersiz yemek yiyemem 😬 kendine zararı yoksa sıkıntı yok bebekle alakası yok yani 🤩
Gulcansckn Bussbusss ben acıyı çerez gibi tüketiyorum :) bebeğe hiçbir zararı yok, en fazla sizi rahatsız eder mide yanması vs 🥲🥲🥲
Khavva İlk gebeliği öğrendiğimiz doktor muayenesinde yasaklı olarak sayılanlar arasındaydı acı yemek ayrıca kabızlığınızı gidermek için çözüm acı yemek değil kayısı tüketin yada komposto şeklinde gibi doğal yollarla çözün
Bussbusss Khavva kronik kabızlıgım var şimdi daha kötü durumda o yüzden bana kayısı incir ya da herhangi bir sey fayda etmiyor maalesef 🥲