Uyucam uyucam uyuyamadım bi türlü bu gece karnım sertleşiyordu bi saattir sürekli bebeğin hareketlerini takip etmeye çalışıyordum yatağın içinde telefon kurcalıyodum. Tuvalete diye kalktım gittim tuvaletimi yaptım tam tuvaletten çıkıcaktım yine su gelmeye devam etti üstüme kaçırıyorum sandım çamaşırımı değiştirdim. A aaa bi baktım yine incecik su geliyor sanki baktım temiz çamaşırım da ıslanmış. Beyaz kremsi bi akıntı da vardı kilodumda? Başka herhangi bir belirti ağrı vs yok bugün çok yoruldum sadece. 37+1 im sezaryen olucam ama emin olamadım su mu geldi diye napayım ben şimdi biraz daha bekleyeyim mi gideyim mi hastaneye😱