Merve71 17 haftalık gebeyim sık wc ye gittigim halde öksürük ve ya hapsirinca idrar kaciriyorum aceba sadece bende mi var 😑
Calasun Merve71 😂yaa yanliz olmadigima cok sevindim suan erken daha diye kimseye de soylemedim esime soylemistim birtek😂🐣 bende kaciranlardanim birde afedersiniz🤮 kacirmistim🤭
ilknremrh Merve71 23+2 haftalığım bende bu ara sıklaştı bu sabah rüyamı desem ne desem bilmiyorum kendimi tuvalette gördüm ve uyanıp kendime gelmesem yatağa yapıyordum hemen tuvalete koştum 😂😂😂
Mavilipembeli Bende 17+3 üm sık sık wc ye gidiyorum Hapşırma öksürme değilde. Geldiği an hemen gitmezsem yürüdükçe kaçıyor
Burcuuuercin Merve71 17+6 haftadayız bende de hapşırdığım zaman kaçırıyorum 😬 doktorumuza bu durumu belirtmeli miyiz acaba?
Seyhan34 Merve71 bende de aynı sorun var kaç kez altıma kaçırdım hapşırdığımda veya istifar ettiğimde
Meryem34 Merve71 bende de oldu ya istifar ederken noluyor dedim korktum bi tek eşime diye bilmiştim 😊 burda yazılanları gördüğüm iyi oldu yoksa hastaneye gidecektim 😅
Muhammedamine Merve71 ben 21 baftalık gebeyim . Arada iç çamaşırım ıslak oluyor bu ara bende şüpheleniyorum kendimden de çaktırmıyorum akıntıdır akıntı 🙋🏻♀️
Sultan42 Merve71 canım bende ilk aylarımda çok fazla yaşadım öksürüyorum kaçıyor hapşırıyorum kaçıyor gülüyorum kaçıyor İnan bıkkınlık gelmişti artık şükür geçti eskisi kadar Yok arada bazen yine oluyor ama çok degil
tomurcukannesi Merve71 bendede oluyo. O haftalarda başlamıştı 35 im hala oluyo. Genelde günlük ped takıyorum o yüzden nolur nolmaz diye☺️ Hatta gülme durumlarında tamamen kaçabiliyo yani şu aralar iyce daraldı mesanenin yeri
Oyakubra Merve71 bende 18 im acayip altıma kaçırıyorum ya normal ped koyup değiştiriyorum aşırı sık wc ye gidiyorum biraz tutsam kasıklarım ağrıyo dışarı bile cıkamıyorum 10 dk bi wc deyim..