dunyambebgim Allah’ın izniyle inşallah olmaz canım. Sakatat yenilmemesi gerekiyor gebelikte. Ancak bir kere yenmiş artık yapacak bir şey yok. Evde annen yapmış hemde. Temizlik vs sıkıntıda yok. Yine de bi doktoruna danış bence. Yapılması gereken herhangi bir durum varsa ilaç, test vs onları yapar. Ama bence içini ferah tut. Bende pastırma yedim onun da yenilmemesi gerekiyormuş. Çok şükür bebeğim gayet sağlıklıydı kontrolde.