happybaby123 valla sizi korkutmak istemem ama bir iki hafta kadar acı oluyor. Yastıkları sıkardım bağırmamak için. 🤣 Bu arada yaram hiç olmadı, emzirme danışmanım vardı, bebeğin doğru pozisyonda emdiğinden emindim yani, düzenli krem sürüyordum ve göğüs kalkanı kullanıyordum. Sadece uçları kahverengileşmemişti benim pembeydi. Zaten cildim çok hassastır dokunsan acır o yüzden oldu belki de. Umarım bunda da aynısı olmaz 🙄