Kızlarr 35+4 ten selam😃 Bir şey sormak istiyorum acaba millet abartıyormu diye.. ilk günlerde emzirmek çok can acıtıyormuş annem dedi ki (yine annem sağolsun) o beni ilk emzirirken ayaklarını duvara dayamış canı çok yandığı için. Tabiki her ne kadar acırsa acısın isterse koparsın bebişlerimizi emzircez ama ben bu acının şiddeti nedir tam olarak merak içindeyim.😃😃