Sena92 parolda zaten hiç diş ağrısını geçirmiyor isabet olmuş 😢 doktorunuzada tabi önce danışın ama 13. Haftadan sonra diş hekimine görünün bence yoksa bu iş dahada uzuyor gün geçtikçe çirkinleşiyor ağrı bende ilk bebeğimde gitmek durumunda kalmıştım. Küçük bir dolguysa uyuşturmadan bile iki dkda hallediyorlar iyi bir hekim şart