eusl Evaa1 evet zorunlu sezeryan benimki bugün tahlil yaptırdım her şey yolunda gider hepimiz için süreç muhteşem ilerler umarım 🤲☀️
Ceylank58 Delidolu ben 13 haftaligim Geçen sene 1 Mart’ta kızımı kucağıma almıştım.bu sefer ki dogum 1 Mayısta🤗
Ceylank58 Delidolu Gecen sene ki başlık. 1 Mart’ta kızım için acmistim.. Tekrar ikinci kez yola cikan var mı diye yazdim. 🙈