İkinci çocuğum mayısın başında doğumu olucak inşallah ben zibin hep sıfır ve kısa kol aldim üstüne 5 li yada alt üst takım aldim yeni doğan zaten ebeler ve Drar öyle giydirin diyor hep iki tane penye Battaniye kusma kirlenme ihtimaline karşı 3 tane Müslim örtü aldim corap aldim bolca yazın bile olsa bebeklerin ayakları hep buz gibi olur iki tane penye Yelek aldim 3 4 tane tulum qldim doğuma kadar yinede alirim ben çok üst değiştiren bir anneyim oğlum ocakta doğmasına rağmen onuda çok sıcağa alıştırmadim ve hiç hastada olmadı bebegimide öyle yapmayı dusunuyorum