Anniii Es_lem bugün kandil bil bol dua et canım hayırlısı ne zamansa senin için o zmaan olursun kafana takma düşünme stres yapma çocuk olması için kendini şartlama olacak zaten Allah’ın izniyle
Mikmikbuk Es_lem D vitamini takviyesi önemli bence karı koca alınmalu, bol kırmızı et tüketimi, az stresle Ve rabbimin lutfü ile inşallah kardeşim 🤲
Deniz_ Es_lem canım ilk çocuğumda da ikincide de şöyle hamile kaldım,ilişkiden sonra ayaklarımı yukarı kaldırıp bekledim hatta o gün banyo yapmadan yatıyordum Her iki günde bir düzenli ilişki oldu ve ikisinde de bunu yaptıktan sonra hamile kaldım ve umutsuz olmadığım zaman oldu bu ay olucak dediğimde nasip oldu canım inşaAllah sende tezden hamile kalırsın
Gorkeminannesi Yumurtlama gununuzden eminseniz, tupleriniz aciksa herhangi bi sorun yoksa sizde veya eşinizde ve en önemlisi Allah nasip ederse olur inşallah neden olmasın 🐣
Dilekyagmur42 Rabbim bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine sana ve tüm isteyen kullarına nasip etsin inşallah ben 3 düşük yaşadım ikisi dış gebelikti ve bir kaç senedir de istediğimiz halde olmuyordu yaptirmadigim tahlil test kalmadı bı tane 10 yaşında kızım var ondan sonra yaşadım düşükleri görümcem bana adet geciktirici hap kullanmamı söyledi bir çok insanın o şekilde hamile kaldığını hatta kendininde öyle kaldığını bende eşim yurtdışındaydi gelince zaten gecikmesi için içecektim onu kullandım 1 hafta falan sonra bıraktım 3 gün falan hafif kanamam oldu sonraki ayda gecikmem oldu ben hiç ihtimal vermiyordum ilactandir diye düşünüyordum ama hamileymişim Allah’ın izniyle oyuzden dra gidiyorsan istersen bı sor yada bı arastir dene istersen cnm Rabbim bu gece ellerimizi boş cevirmesin dualarımızi kabul etsin inşallah 🤲
Ayyccaa Allah isteyen herkese versin adetten sonrasını güzel değerlendir lütfen inşallah sorun yoktur ve olur Allah muradını verir
Srdm Adetiniz bittiğinde yumurtlama testi kullanabilirsiniz yumurtlama ve çatlamayı görene kadar testte. Adet bitiminde başlayın ve gün aşırı ilişki olsun mutlaka testte yumurtlama görene kadar, gördükten sonraki üç günü değerlendirin arka arkaya.
mom130 Dilekyagmur42 size bişey itiraf edeyim mi. Ben de balayına gittiğimizde adetim bir türlü kesilmemişti dokuz gün olmuştu. Ben de promolit içtim balayında. İki defa falan bir hafta sonra yani geldikten sonra dört gün kanamam oldu tekrar. Ve sonra hamile kalmışım ama düşük yaptım. Bunu söylediğiniz çok iyi oldu hiç aklıma gelmemişti gelecek ay denerim bu ay olmazsa.
msjsa Kızlar peki adet gecikme olub teste silk çizgi çıkması 2gün sonra adet olmam neden ola bilir sevinmisdim çox üzüldüm artıq hevesim kalmadı🥺