Hakiko Damla25 kaç haftalıksınız? Şeker testi yaptırmadıysanız yaptırmanızı öneririm (gebeliğin başında yapılan açlık şeker ölçümü) bir de yatmadan önce tatlı ya da tuzlu yiyip yattıysanız belki o da kuruluk yapmış olabilir ya da odanız nemsizdir
Yagmur2210 Damla25 canım şeker sebep olabiliyor ya da ateş bn covit oldugumda öyleydim ateşim çıktığı an ağzımda kuruluk oluyordu böyle dudaklarım birbirine yapışırcasina hatta ateşim düştüğünde duzeliyordu
gizzzy35 Damla25 Bende de vardı başından beri. Ki ben zorla su içen biriydim. Gebelik şekerim sınırda çıktı. Mutlaka yaptırın
Hakiko Damla25 o zaman bi açlık kan şekeri testi yaptırın ilk fırsatta,23-28 haftalar civarı şeker yüklemesi yapılıyor ama daha var o haftalarınıza