Deletedmom10846 Golgmysm ikisi de kullanılıyor çevremiz ve arkadaşlarımız tarafından. Ama daha çok ilk isim kullanılıyor tabi haliyle
Denzk Golgmysm teşekkür ederiz inşallah hatta oğlum olsaydı yakın olsun diye aras koyacaktım ama kızım oluyor inşallah kumsal veya elizya koyacağım
Tugcek Golgmysm bız uraz koyduk ınsallah saglıkla gelırse mınığımız abısının adıda yağız uras bana bıraz urazın cakması gıbı gelıyor ıkısıde aynı anlamda zaten ama orjınalı uraz dıye bılıyorum fıkır olur belkı 😍😍😍
Bryunetka Golgmysm Bebeğimizi hayırlısı ile kucağımıza alırsak bizde Uraz koyacağız. Uraz derken Z’i baya bastırarak söylüyoruz 😂 Ağızdan S olarak çıkması bana gayet normal geliyor. Sağlıkla alın kucağınıza 🌸
[silindi] Golgmysm bence sarp ateş savaş gibi isimler kulağa hoş gelsede anlam açısından iyi değil.çocuklar isimlerin anlamlarını taşır.anlam daha önemli bence
Deryy [silindi] gerçkten sarp die minik bi akrabamız var oldum olası asi herşeye karşı anneye babaya fln bebekliği ayrı zordu mesela siz diyince hatrladım. İsim gerçekten önemli uras die arkdşmn oğlu var nasıl naif kız güzeli gibi maşllah 😅
Deryy Golgmysm bence uraS Söylerken s çıkıyo yani sen uraZ koymak istersen söylemleri zaten farklı geliyor kulağa aslında İkiside güzel ben tercihimi UraStan yana kullanıyorum 🎈🧢😄
[silindi] Deryy benimde yamaç adında tanıdığm bi çocuk var dahs 1.5 yaşında ama nasıl asi nasıl hırçon anne babası telefon tv değiştirmekten bıktılar