Ngrs ben ilk dogumumu yenisehirde pınar aksoy da yapmstm. Keske mersnde olsamda yine ona gtsem. Ne dogum öncesi ne aonrası hic bi sorun yasamadm cok sükür. Sezeryan oldm sezeryandan bir yıl sora bile agrısı sızısı olanlar var ben ertesi gün ayaktaydım. Verdiği ilaclar yönlenrdmeleri cok iyi. Asırı sakin seni rahatlatan bi dr.