Alya_mina_annesi0204 40+0 olduk henüz bi tık yok kavuşma heyecanı mı desem hiç sabrım kalmadı 🥰😁😊 sizde durumlar nasıl hamişler🤰
Aylinsertsu Alya_mina_annesi0204 ah aynı durumdayım her an doğurcak gibiyim ama psikolojik olarak belirti olarak sıfır pek nazlı şimdiki bebeler ☺️😬
bebekpoyraz Alya_mina_annesi0204 39+5 bizdede durumlar aynı hiç belirti dahi yok heyecanla bekliyoruz😅
Golgmysm Bizde 39+6 ama tık yok 🙈 işin kötüsü hiç bir belirti de yok artık nefesi bile zor alıyorum ☺️
Havehope Alya_mina_annesi0204 39 +2 deyim hiç dogmaya niyeti yok gibi göbek hala yukarıda kanala girmedi bebiş bekliyoruz bizde saglıkla gelsinler de tabi 🙏🏼🙏🏼
Mutlu_anne Havehope benimde 28 Mayıs doğum yaptimizmi ben henüz beklemedeyim yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek
Havehope Mutlu_anne dogum yapmadım planlı sezeryan olacak bugün 40 + 3 olduk benek hala kanala girmedi yukarıda duruyor
Mutlu_anne Havehope doktor bir hafta dAha beklememizi soyledi sancilar olmazsa suni sanci uygulanacak