Gaaamzeee Kızlar duygularım çok karışık, 37 haftalık kaşıntıdan dolayı doktorum ile kararımız doğrultusunda sezeryana karar verdik.. Bi tarafım hala ufak diyor ama diğer tarafım haftası normal heyecan yapabilirsin diyor.. Karmakarışık duygular içerisindeyim😬
kartanesi02 Gaaamzeee sağlıkla gelsin benimde 37+1 de oldu hiç korkma azıcık küçük doğdu ama sağlığı yerindeydi 1 aydada okadar güzel geliştiki görenler inanamadı küçük doğan bebekler daha hızlı gelişiyor hiç üzülme 😊
Tugbacetin1 Bende yarın arayacağım doktorumu salı günü 38 oluyor normalde 39 için gün vermisti ama artık dayanamıyorum kuyruk sokumum ve vajinamin ağrısından artık doğurmak istediğimi söyleyeceğim bakalım hayırla doğur sende canım inşallah