Osgeee41 Huzur_2 tam 32de randevum vardı doktorm rahatsızlandı çarşamba randevum var 33haftalık olucaz hayırlısyla bende çok merak ediyorım siz öğrndinizmi acaba ?
Pinarr35 Huzur_2 29+6 da ikizlerimin kilolqri 1550 gram di smdi 31 oldum 32 de gidicem bakalim kac kilo olmuslar bende merak ediyorum
kartanesi02 Huzur_2 biz şuan 33+4 olduk tam 32 de gittik kontrole boyunu hiç hatırlamıyorum ama kilosu 2200 dü bi hafta öndeymiş 😊
Merveshah 31+4 te gittik 2100 dedi doktorumuz ama boyunun hesabı dogru olmadıgını dusundugumden o degere takılmıyorum
Pinarr35 Huzur_2 valla nasl anlataym agirlastim bikere yatip kalmasi cok zor yurumesi cok zor amaa ikisinin vurmasi surekli karninin her yerinden teklemeler yemek oyle guzel duygukii agrilarim iki katii surekli biyerim agriuor ama onlar hareket edince hersey gexiyor sankii 🥰🥰
Suna0991 Ya kızlar 31+2 deyiz ve doktorum bana hiç boyunu söylemedi çocuğumun sorduğumda da söylemedi boyu önemli değil diyo gelişimi iyi kilosu iyi diyo boyu niye soylemiyo anlamıyorum 🤔
Huzur_2 Suna0991 bazı doktorlar öyle maalesef sadece bir rakamdır sağlıklı olması yeterli deyip geçiyorlar ama siz bir dahaki gidişinizde çok merak ediyorum özellikle boyunu söylemişsiniz deyin Bi
Anniii Huzur_2 32.haftadayiz 3 gün önce gittim 2100 kilo 45 cm boyu kız bebek 2.gebeligim ilk kızımda 4100 kilo 54 cm doğdu 🤗
Anniii Huzur_2 yok canım Sezaryan oldu hiç açılmam olmadı 40+3 de Sezaryan oldum mecburen ama iyiki olmuşum çok memnunum hiç ağrı sızı yaşamadım aynı gün ayaklandim çok rahattı 🤗
birtospikannesi Huzur_2 doktorumda öyle söyledi gayet saglıklı bir sekilde ilerliyoruz Allahın izniyle🙏🏻