Cicibebe1 bende üç gün önce yaptırdım antepte değilim bu arada ama 650 tl para verdim hiçbi yer içime sinmedi onlar gittkten sonra kalan ve düzgün yapılmayan yerleri gördükçe sinir geldi tepemden asla kendi yaptığın gibi olmuyor şuan olsa kesinlikle yavaş yavaş günlere bölerek kendim yapardım verilen paraya değmiyor