Cansel60 38 hafta olan anneler ne durumdasınız nasıl gıdıyo hamilelık ben artık dogurmak istiyorum ama gunumuz fln belli bile degıl
Meleklerim34 Cansel60 biz 37 haftalık olduk kasık bel bölgesinde ağrılar var çok bişey kalmadı sanırım 🤦🏻♀️
Cotanakk Cansel60 38+3 olduk bu akşam doğuruyorum sandım ince ince belim ağrıyordu 🥲karnım sürekli sertleşiyor zaten sanki nefessiz kalıyormuşum gibi oluyor. Her akşam duşa giriyorum biraz rahatlatıyor sıcak su. Beklemedeyiz 😁
Feyzaveannesi Cansel60 36+5 haftalık oldum bende. İlk gebeliğimde kızım 37+0 da doğdu. Suyum gelmişti durup dururken ve 37+0 a son 2 gün içimi korku ve heyecan kapladı 😂 bi yandan doğsun istiyorum bi yandan da bari 38 li haftaları göreyim diyorum 😂
ebru_yldrm Cansel60 bol sancılı ağrılı uykusuz geçiyor 38+5 im doğmuyor sıpa oysa çok emindim erkenden doğacak diye 😬 üçüncü hamileliği en zoru bu oldu pisikeleciğiiim bozuldu 🤣 her gece acaba bugün gelir mi diye diye heralde 40ları görecez
Cotanakk Cansel60 normal doğum beklediğimiz için günümüz yok bebeğin keyfini bekliyoruz normalde 11 martta 40. Haftam doluyor
Sabrinas Cansel60 38+4 dönmediği için çarşamba günü sezeryan oluyorum geceleri biraz sıkıntı uyumada onun harici güzel
-momymomy3 Cansel60 bizde 38.haftaya girdik yarın kontrolüm var sezeryan olucam muhtemelen son haftanın içindeyim ya 4ü ya 7sine gun vericek doktorum. Hamilelik çok güzel ama çok yorucu yüz üstü yatmayı rahat yürümeyi ve nefes almayı özledim 🙈😩
Cansel60 -momymomy3 ayy aynen bızım gun belli degıl kontrol de salı günü beklıyorum bakalım ne dıcek doktor
Peray -momymomy3 ayy günlerimiz aynı benimde ya 4 ya 7 çarşamba günü belli olur artık beklerse 7 de istiyorum bi hafta daha kalsa kâr😀
Cansel60 Cotanakk bebek hareketleri nasıl senın bizimki maşallah cok hareketli karnım sertleşıyo rahımde sızlama agrı oluyo
Cotanakk Cansel60 bizimki de çook hareketli dışardan göbeğime bakıyorum hamur gibi yoğuruyo sanki. Kasılmalarım hariç bir şey yok nst de geçen hafta sancı çıktı 60-70lerde açılma yoktu 3 martta kontrolüm var. Sizde hiç sancı çıktı mı?
Cansel60 Cotanakk yok hayır 2 kere nst ye gırdım doktor norm dedı bı sıkıntı yok dedı herhalde 40ı bulucak