Kizlar benim reglome 4 gün kaldi bugun itibariyle ben bugün 12 tane prodictor marka erken gebelik testi sipariş ettim 2 martta gelir büyük ihtimel ve reglime iki gün kalicakkk ozaman sabah ilk idrarlamj yapsam yoksa beklesemmi döngünün geçilmesini belirtilerim:
Beyaz akinti
Kasik batması
Göğüs hassasiyeti
Bel ağrısı benim gibu olupta gebe olduğunu öğrenenler varmi he arada ateş basması oluyir bide şu aralar çok sinirliyim anlayamıyorum kendimi insallah bu ay bekleyen herkese rabbim nasip etmiştir hepimiz gebelik haberi alalım insallah kizlar dualarimdasinis hepinizde 😘😘