pusatmom35 İlk defa böyle bişey yaşıyorum 31.haftaya girdim dışarıdan görülecek şekilde karnımda sanki nabız atar gibi sürekli tık tık tık minik hareketler. Bebeğim de içerde dönüp duruyor karnımı falan kaldırıyor. Aynısını yaşıyan var mı normal mi bu
Beyzan738 pusatmom35 aynen cNm hickirik cigerleri gelisiyormus bide icinde bulundugu sıvıyı yuttugunda oluyormus 🥰🥰
pusatmom35 Beyzan738 oyy kiyamam minnacık bişey hıçkırık tutuyor gözümde canlandırdım da çok güzel ❤️ Zaman çabuk geçse de kavuşsak🙏
Beyzan738 pusatmom35 evet ya cok bambaska bi duygu her hareket ettgnde gülümsuyirm sayesinde Rabbım mubarek gece yuzhurmetine saglicakla kavuşalım bebeklerimize insallah 🤲🏽🤲🏽benm bebegmde kalp damarinda genişlik var dogunca ameliyatla tedavi edilcek dediler dua edin kizlar sifasi icin simdjden edenlerden Allah razı olsun 🤍🤲🏽
pusatmom35 Beyzan738 Benim bebeğimin kalbinde de çok küçük 2-3 mm kadar bir delik var. Doktor ilerleyen zamanlarda anne karnındayken kapanabilir kapanmazsa doğduktan sonra tedavi olur dedi oda olmazsa ameliyat olucak. Hiç canını sıkma rabbim şifasını versin inşallah tum bebeklerin. Rabbim herkesin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
Tazeanne0134 pusatmom35 hıçkırıyor annesi valla ilk defa hissetmen de çok ilginç bu arada 😂 sağlıkla gelsin minik kuş
pusatmom35 Tazeanne0134 ya gerçekten ilk defa bu kadar uzun böyle birşey oldu😄 Böyle aralıklı şekilde olmuştu ama bu kadar uzun sürmemişti nabız atar gibi çok değişik😄 Teşekkür ederim rabbim herkesin kucağına sağlıkla versin inşallah 🙏
Beyzan738 pusatmom35 amin canım benim.. Insallah dogunca bebislerimizde hicbsy kalmamis olur saglkla kucgmza aliriz insallah insallah 💙💙
Tazeanne0134 pusatmom35 âmin canım inşallah artık kar in büyüdüğü için her şeyini daha net hissediyorsun hele o son günler var ya herşeyi çok net oluyor 🥰
pusatmom35 Tazeanne0134 Çok güzel şeyler gerçekten az kaldı rabbim hayırlısıyla kucağımıza da almayı nasip etsin 🥰