PamirMira Aypoy92 bende de aynı durum var ama sezeryan tarihi için doktorum bu durumu pek kaile almıyor
Kamilla515 Mucizem_211 Bende normal olsaydı 21 Mart. Sezeryan olduğu için son 3 gün. 37+4 de sezeryan olucaz inşallah. Sizde kaçıncı haftada olucak sezeryen?
mink0307 Mucizem_211 sezeryan doğum olunca 10 gün önce mı oluyor Bende sezeryan olucam da şuan 100 günüm kaldı
Banumut PamirMira hepimiz için.. Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin yüzlerini görmeyi nasip etsin inşallah 🙏🌸