bsraaktan sadece süt ve yoğurt mide asitini nötrlüyor onun dışında soda daha fazla yanmaya sebep oluyor ama yinede hamileler için en iyi çözüm kesinlikle gaviscon bende son ana kadar kullanmak istemedim 28+2 oldum o kadar zorda kaldım ki geçen gece eşim nöbetçi eczaneden aldı ancak onu içince uyuyabildim