Benimde oyle olmustu bıkere anlıyorum ne demek ıstedıgınızı doktorum antıbyotık verdı vajınal kultur aldı enf vs cıkmadı ıcerde kanama alanıda gormedi rahım agzı falan kapalıydı antıbyotıgı yınede kullanıp bıttırdım bır gunde hastanede yattım progestan ıgne vs ilaç tedavisi aldım gectı zaten ertesı gune bence doktorunuza gorunun yınede ihmal etmeyın