Dennnn Covid şüphem var test yaptırdım bekliyorum , kanda enfeksiyon 24.8 çıktı yarın doktoruma gideceğim , yasayanlar var mı neler yaptınız :( 17 haftalığım bu arada
Seda5892 Dennnn benimde kanda enfeksiyon çıktı canım doktor antibiyotik başladı hamilelikte karşılaştığımız normal bişey dedi 18 li bişeydi benim enfeksiyon değeri de