donmezzderya Ay yaklaşıyor gün ve annem kırpmaydı şimdi babam korona olmuş bebişimde ne zaman gelcek inşallah onlar iyileşince gelir kızlar 🤲 son 14 gün oluyooor 🐳 39 a başlıyoruz
Cansel60 Bugun 00.00 da bende 38 oluyorum inş ve artık saglıklı bi şekılde dogum yapmak istiyorum cok heyecanlıyım sizde ne gibi degısıklıkler oldu
donmezzderya Cansel60 pek bir değişiklik yok bel ağrısı var tuvalete kalkıyorum geceleri çok dönüyorum Sağa sola şuan böyle sizde neler oldu 😊
Cansel60 donmezzderya aynısı bende de var uyuyamıyorum bile ne zmn dogurucam dıye beklıyorum daha gunumuz bile belli degıl
donmezzderya Cansel60 bana doktorum istersen sezeryan 4 Mart dedi bende normal dedim şansım varmış normal doğum için salı günü tekrar kontrol car bakalım ne olcak