Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım.7+4 oldum.en son kontrolüm 18 şubattaydı. Midem çok bulamadığı için prilam yazmıştı.Sadece geldiğim günün akşamı aldım. O günden beri midem bulanmıyor, kasıklarım çok batmıyor. Sizce normal mi 😓 Bişey mi oldu acaba diye korkuyorum.Bi sonraki kontrolüm Çarşamba günü