Aselsevde ben de 21+2 deyim 2 gündür karnım ağrıyordu kullandığım ilaç vitamin vs ishal yapıyor ondan diye düşündüm bebeğimin hareketlerini de sık sık hissetmiyorum ama sanırım bunlr normal şeyler ilk gebelik olunca endişe ediyoruz tabi anlayabiliyorum ama güzel düşünüp bitki çayı ve ya süt vs içip sakinleşip hamileliğimin tadını çıkartmaya çalışıyorum siz de böyle yapın çok iyi hissettiriyor 🙏🏼❤️ sağlıkla doğurmayı nasip etsin allahım herkese